First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

okładka

First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy – po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem. Książka zawiera: zwroty i wyrażenia związane z marketingiem, wzory korespondencji marketingowej, angielsko-polski słownik terminów marketingowych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:First Steps In
  • Format:17x190 mm
  • Liczba stron:184
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788301162702
  • Data wydania:8 czerwiec 2010
  • Numer katalogowy:136824

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher