Czas wolny. Konsument, rynek, marketing.

okładka

Czas wolny. Konsument, rynek, marketing.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Podjęcie przez autorki tematyki czasu wolnego w kontekście szerokich związków rynkowo-konsumenckich uważam za niezwykle trafne, użyteczne i aktualne. Można wręcz stwierdzić, że tematyka ta jest nieobecna na rynku wydawniczym. Równolegle z tą informacją konieczne jest podkreślenie, że przemiany ekonomiczno-społeczne określane jako transformacja polskiej gospodarki stworzyły nowe odniesienia dla szeroko rozumianej kategorii czasu wolnego. (...)



Temat traktuję jako ważne przedsięwzięcie naukowe, ale także istotny element edukacyjny ze względu na potrzebę uświadamiania następujących zmian w gospodarowaniu czasem wolnym i podejmowaniu w tym zakresie racjonalnych decyzji. Przyjęta przez autorki struktura opracowania oraz koncepcja ujęcia wyraźnie zorientowana jest na atrakcyjność dla czytelników. W strukturze ujęcia tematu z natury rzeczy eksponuje się tematykę ekonomiczną. Zwraca się uwagę na czas jako dobro o ograniczonej dostępności, podkreśla się suwerenne możliwości wykorzystania czasu przez konsumentów, itp. Ale wszystkie te związki osadzone są w argumentacji społeczno-psychologicznej objaśniającej nie tylko możliwości i kryteria wyborów konsumenckich, ale także interpretacje syntetyczne odnoszące się do specyfiki procesów decyzyjnych konsumentów na konkretnych rynkach.(...)
Prof.dr hab. Marian Strużycki



Recenzowane opracowanie ma charakter studium teoretyczno-empirycznego przewidzianego dla studentów różnych uczelni oraz osób interesujących się problematyką rynku i konsumpcji, czy to dla celów naukowych lub biznesowych.



Zdając sobie sprawę z wzrastającej roli czasu wolnego w życiu każdego współczesnego człowieka i całych społeczeństw, autorki zamierzały ukazać najistotniejsze aspekty czasu wolnego w ich rynkowych powiązaniach. Autorkom towarzyszyło przy pisaniu tej książki przeświadczenie, iż niezbędne jest podjęcie próby kompleksowego interdyscyplinarnego rozpatrywania związków czasu wolnego z tworzącą się w naszym kraju rzeczywistością.



Zasadność tego przedsięwzięcia autorskiego jest w pełni celowa, zarówno dla badań rynku i konsumpcji jak i możliwości korzystania tej wiedzy w działalności gospodarczej.(...)
Prof. dr Teresa Pałaszewska- Reindl

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388170539
  • Numer katalogowy:124092

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher