Strategiczna transformacja polskich przedsiębiorstw.

okładka

Strategiczna transformacja polskich przedsiębiorstw.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Mija piętnasty rok transformacji polskiej gospodarki.
Jak poradziły sobie polskie przedsiębiorstwa z wyzwaniami gospodarki rynkowej?
Jak zmieniły swoje strategie, relacje z klientami i dostawcami, metody walki konkurencyjnej?
W jakim stopniu przekształciły swoje struktury organizacyjne i procedury, czy wymieniły lub zreformowały swoją kadrę?
Czy w wyniku procesów przystosowawczych polskie przedsiębiorstwa osiągnęły poziom konkurencyjności pozwalający im skutecznie stawić czoło zagranicznym korporacjom?
Na to i wiele innych pytań odpowiada ta książka. Procesowi transformacji przez cały czas towarzyszyli naukowcy, śledząc i analizując proces przemian i zachowania polskich przedsiębiorstw. Wykorzystując wyniki badań kilkudziesięciu zespołów badaczy z całej Polski, autorzy książki naświetlili różne problemy transformacji widzianej oczami przedsiębiorców. Pewne powtarzające się, charakterystyczne dla ostatnich kilkunastu lat zachowania strategiczne przedsiębiorstw złożyły się na empiryczny model strategii polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Redaktor:Maria Romanowska
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373781085
  • Numer katalogowy:123839

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher