Tworzenie przewag konkurencyjnych z wyko.

okładka

Tworzenie przewag konkurencyjnych z wyko.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W książce analizie poddano problematykę form konkurowania przedsiębiorstw na polskim rynku, wskazując, jak można wykorzystać do podnoszenia swojej przewagi konkurencyjnej nowe, niezbadane jeszcze zjawisko społeczności sieciowych. Choć powstają liczne inicjatywy w tym względzie, to jednak jak się wydaje, mają one charakter raczej doraźny i nie są elementem trwałej strategii organizacji. Autorzy opracowania wskazują jednak, że wcale nie musi tak być, a umiejętne wplecenie w działania firmy nowych zjawisk społecznych może stanowić o jej rynkowym sukcesie.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373784772
  • Numer katalogowy:123003

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher