Negocjacje w trzech wymiarach. Jak wygrać najważniejsze gry negocjacyjne

okładka

Negocjacje w trzech wymiarach. Jak wygrać najważniejsze gry negocjacyjne

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

To, co robisz z dala od stołu negocjacyjnego, może zadecydować o sukcesie – lub niepowodzeniu – w najważniejszych rozgrywkach Większość negocjatorów, poszukując bądź to wygranej własnej, bądź też obopólnej, koncentruje się na tym, co dzieje się bezpośrednio przy stole negocjacyjnym. David Lax i James Sebenius zachęcają, by spojrzeć poza czystą taktykę negocjacji. · Przekonujące środki taktyczne są tylko „pierwszym wymiarem” nowatorskiej metody opracowanej przez autorów na podstawie całych dziesięcioleci własnych doświadczeń negocjacyjnych i analiz najlepszych negocjatorów. · Dzięki posunięciom w „drugim wymiarze” – w dziedzinie projektowania porozumienia – negocjatorzy wyzwalają wartość ekonomiczną oraz pozaekonomiczną poprzez systematyczne przewidywanie porozumienia i kreatywne opracowywanie jego struktury. · Tym jednak, co rzeczywiście wyróżnia metodę Laxa i Sebeniusa, jest „trzeci wymiar”: ustawienie. Przed rozpoczęciem sesji negocjacyjnej specjaliści od negocjowania w trzech wymiarach przejmują inicjatywę. „Ustawiają stół”, aranżując najbardziej obiecującą sytuację – przygotowują grunt pod późniejszą pomysłową grę taktyczną. Odpowiedni arsenał posunięć poza stołem często wywiera olbrzymi wpływ na wynik negocjacji. Bez metody negocjacji w trzech wymiarach, łączącej ustawianie negocjacji, projektowanie porozumienia i środki taktyczne, łatwo może się zdarzyć, że będziemy ostatecznie stosowali jednowymiarową strategię w trójwymiarowym świecie. Negocjacje w trzech wymiarach przedstawiają mnóstwo praktycznych posunięć negocjacyjnych i wciągających przykładów, pokazując przy tym, że przewaga w dziedzinie ustawienia oraz pomysłowe projektowanie mogą natychmiast po rozpoczęciu rozmów doprowadzić do wartościowego porozumienia – porozumienia, które byłoby nieosiągalne za pomocą najzręczniejszych nawet standardowych środków taktycznych. O AUTORACH David A. Lax, były wykładowca Harvard Business School i bankier inwestycyjny, jest dyrektorem Lax Sebenius LLC, firmy specjalizującej się w strategii negocjacji i świadczącej usługi na rzecz takich przedsiębiorstw jak Novartis, Royal Dutch/Shell czy Estée Lauder Companies. James K. Sebenius, profesor zarządzania katedry im. Gordona Donaldsona Harvard Business School, jest wiceprezesem „Programu badań nad negocjacjami” w Harvard Law School i dyrektorem Lax Sebenius LLC. Pracował w nowojorskiej Blackstone Group przez kilka lat od utworzenia tej organizacji. D.A.Lax i J.K.Sebenius zaczynają analizować negocjacje w momencie, w którym większość osób, w tym profesjonalistów, je kończy. Tym, którzy zakończyli negocjacje z dobrym kontraktem w ręku pokazują wynik z innej perspektywy. Podobnie czynią z tymi, którzy zerwali negocjacje w poczuciu braku szans na porozumienie. Obie grupy mogą przeżyć szok poznawczy i o to autorom chodzi. Tak naprawdę, to autorzy uczą strategii negocjacji nie używając w wywodzie słowa „strategia”. dr Grzegorz Myśliwiec, wykładowca negocjacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x233 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788362195206
  • Data wydania:19 luty 2010
  • Numer katalogowy:122901

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher