OPIS
epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: - jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu; - w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski; - jak odbudować utracone zaufanie. „Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie”. Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies „(…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną”. Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów i organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych sześciu spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru 7 nawyków skutecznego działania.