OPIS
Jak poradzić sobie z codziennymi absurdami w pracy, by przetrwać i osiągnąć to, co chcemy. Błyskotliwe, zabawne wskazówki ilustrowane 100 odcinkami komiksu o Dilbercie - szeregowym pracowniku uniwersalnej Firmy.
-
Jak postępować wobec absurdalnych decyzji szefa
-
Jak zrzucać niewdzięczne zadanie na kolegę
-
Jak przedstawiać sukcesy firmy jako swoje osobiste osiągnięcia
-
Jak udawać pracowitego
Jak poruszać się wśród urągających zdrowemu rozsądkowi dyrektyw i rozporządzeń, z jakimi spotykają się na co dzień pracownicy wszystkich firm świata.
Nagradzanie miernoty, podrabiana jakość, fikcyjne biznesplany, dołowanie pracowników, sprzedaż bubli, brak kompetencji, ignorancja... Wielu z nas mogłoby powiedzieć: "To dokładnie tak jak w mojej firmie!" Prowokacyjna, pełna humoru i celnych obserwacji książka odkrywa sekrety zarządzania wszystkich firm. Pokazuje, czego najczęściej doświadczamy w pracy, i daje konkretne, zabawne, cenne rady na sukces.
-
Jak rozpoznawać wielkie kłamstwa dyrekcji
-
Jak zdobywać władzę kosztem innych ludzi
-
Jak służyć złą radą, by pozbyć się konkurentów
-
Jak gładko przetrwać reorganizację
-
Jak sporządzać biznesplan, który pasuje do oczekiwań dyrekcji
Wszyscy uważamy, że w pracy powinniśmy kierować się logiką. Pogódźmy się jednak z faktem, że otaczają nas durnie. Nie ma powodu spodziewać się, że ludzie z którymi pracujemy, będą zachowywać się racjonalnie. Musimy zaakceptować tę podstawową prawdę, jeśli chcemy odnieść sukces w biznesie. To główne założenie Zasady Dilberta!