OPIS
W grze "Wyprawa" gracze wcielają się w śmiałków, którzy odważą się wyruszyć na szereg niebezpiecznych przygód w celu zdobycia pięciu kluczy otwierających wrota pradawnej świątyni. Jak głosi legenda w jej kryptach znajduje się niezliczone bogactwo oraz potężny artefakt. Niestety herosi nie wiedzą, iż krypty tej pilnuje potężna istota zwana Sobowtórem. Potrafi ona przybrać postać każdego, kogo ujrzy...
Gra składa się z 56 oryginalnie przygotowanych i zilustrowanych kart, 6 sześciennych kostek, (na których zamiast tradycyjnych cyferek znajdują się ikonki) oraz szklanych kamyczków służących jako znaczniki. Równocześnie może w nią grać od 2 do 5 osób. Pojedyncza rozgrywka trwa około 20 minut. Gra pomyślana jest jako prosta i szybka zabawa fantasy. Klimatyczne rysunki (cześć z nich można podziwiać w galerii) łatwość zasad oraz dynamika gry to zalety Wyprawy. Gra jest wstępem do szerokiego świata fantasy, jaki powstaje na potrzeby kolejnych gier, które jeszcze w tym roku wyda KGK.