OPIS
Rachuj, werbuj i plądruj!
Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi… a może wręcz przeciwnie?
W Pirackich poRachunkach gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę. Wysyłają w tym celu swoich zaufanych marynarzy, którzy werbują pirackie szajki na ich statki. Jednak owi marynarze mają różny dar przekonywania wyrażony liczbą - im wyższa wartość na karcie pirata, tym silniejszy. Zawsze jednak najsilniejszy jest Roger, czyli karta w kolorze losowo określanym co kolejkę.
Nie można zapomnieć o dwóch istotnych szczegółach:
-
po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolimy innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią.
-
Po drugie, za źle przewidzianą liczbę swoich szajek, gracz dostaje Czarną Plamę - wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży jego interesom…
Zatem do dzieła kapitanie!